BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 15, 2009

Shell Theme...done by my darling munchkin @ abang baju merah


This set of birthay cake is specially done for my dearest Sis Aminah yang memang dah i anggap macam kakak i sendiri...she had done a lot for me...bagi semangat, backing me up, bagi opportunity..terlalu banyak jasa dia dengan I..hanya Allah yang dapat membalasnya..Thank you sis...

Well, back to the cake, actually it was late already...her birthday dah lama berlalu but I memang nak buat something special..so I came up with this idea...she was offered by shell to open a petrol kiosk and I was so happy for her..so terus got so excited nak buat theme Shell ni....unfortunately, I had a last minute request from my dearest satff..Lela @ miss last minute...so kena minta bantuan munchkin I...my darling hubby to buatkan figurine trailer tu and the shell logo...he..he..he..kak june mesti senyum bangga dengan hasil kerja tangan cik abang baju merah.

My munchkin memang kerja nya berhalus sangat....and tak segan nak ngaku...dia lebih halus and teliti dari I...kah..kah..kah..that's the fact. U all sendiri boleh menilai kerja cik abang I...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails